Een bedrijf dat doet wat je vraagt. Voor onze nieuwe keuken moet de oude vloerbedekking er uit, de vloer deels worden opgehoogd en geëgaliseerd en vervolgens een nieuwe vloer (marmoleum) er op. We krijgen een duidelijk gespecificeerde offerte. Er komt iemand persoonlijk de situatie opnemen en er wordt gespecialiseerd personeel ingeschakeld. Tussentijds is er actief contact over de planning en de uitvoering van de werkzaamheden. Dat is nou eens service. En ten slotte een goed prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn heel tevreden!

Prachtig resultaat

Door Aanhuis in Huizen een watergedragen vloerverwarming afgewerkt met een PVC toplaag laten leggen. Dit alles op een houten vloer in een ruim 100 jaar oud huis. Bas krijgt hierbij prima ondersteuning van vakmensen met de juiste kennis van zaken. De afwerking werd door de Patrick en Stefan keurig netjes voltooid. Een extra pluim voor deze twee gemotiveerde vakmannen.

• Ervaring met: Vloeren

Fantastisch werk geleverd! Zeer aan te bevelen!

Gehele traject van advies, offerte en uitvoering zeer goed en prettig verlopen. Alles volgens afspraak uitgevoerd. Leggen van onze vloer is (inclusief vloerverwarming, egaliseren en plinten) is met de meest denkbare zorgvuldigheid uitgevoerd! Echte vakmannen met liefde voor hun vak!

Fantastisch team!!

Alweer een fantastisch goede ervaring met Bas en Niels betreffende voorlichting en kiezen van. Maar dan Patrick en Stefan!! Harde werkers en altijd zeer punctueel en netjes! Meer dan tevreden over dit prachtige bedrijf

• Ervaring met: Vloeren

Goede ervaring over de hele linie

Waren op zoek naar een PVC houtlook vloer voor ons nieuwe huis. Daarvoor ook bij Aanhuis Huizen binnengelopen en uiteindelijk de vloer daar besteld. Was duurder dan elders maar hadden, mede door ruime keuze en goede advisering, een goed gevoel. Naar achteraf bleek terecht. De (visgraat) vloer is uitmuntend gelegd (in niet de makkelijkste ruimten). Plinten ook prima om ronde hoeken heen. Leggers prettige mensen die snel en netjes werken. Daarna ook hordeuren en (Allure) inbouwkasten besteld. Ook dat proces ging prima op verkeerde schuifdeuren en te ver naar achter geplaatste sensoren voor de ledverlichting na. Beide manco's snel en professioneel hersteld. Goede advisering, goede levering, plaatsing en montage, goede klachtafhandeling, prettige mensen. Heel tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies en mooi resultaat.

Goed advies, korte lijnen, afspraken worden in overleg nagekomen. En last but not least een mooi resultaat door vakkundig en prettig personeel.

Correct en deskundig.

Prettig en deskundig advies door de werknemers. Mensen die met je meedenken en serieus met je omgaan. De stoffeerder heeft “vakwerk” geleverd en was prettig in de omgang.

Vriendelijk en professioneel

Vakmanschap, service en kwaliteit. Zo omschrijven wij Woninginrichting-aanhuis in Huizen. Wij hebben zowel de vloeren en de raamdecoratie bij hen gekocht en wij zijn blij dat we voor het vriendelijke en professionele team van Bas de Jongh hebben gekozen. Ze denken mee en ze komen hun afspraken na.

• Ervaring met: Vloeren

Beste José, Wat fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Bedankt voor deze mooie review. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe vloer en raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vriendelijk en professioneel

Goed advies en goede service.

Mijn hele appartement door ze laten stofferen. Heel goed advies, snelle levering en goede service!

Professioneel en vriendelijk

Het zorgdragen voor verwijdering van oude vloeren en het aanbrengen van vloerverwarming en nieuwe vloerbedekking werd op een uiterst professionele wijze gedaan. Wat de doorslag gaf was de transparantie en vriendelijkheid van zowel de leidinggevende als de medewerkers. Kleine hiaten in het proces werden snel en vakkundig opgelost. Het was een genoegen om ze over de vloer te hebben, letterlijk en figuurlijk.

• Ervaring met: Vloeren

Zo mooi gemaakt. Ben er erg blij mee.

• Assortiment N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Deuren

Van A tot Z geholpen!

Voor de verbouwing van de begane grond zijn wij gestart met een interieuradvies bij Yvonne en hebben vanuit daar verschillende producten bij Bas en Niels afgenomen. Goede begeleiding en adviezen ontvangen! Alle kleinigheden die verkeerd kunnen gaan worden meteen opgelost, altijd fijne service gehad!

• Ervaring met: Vloeren

Nèt dat beetje extra service ontbreekt

Tevreden over de gordijnen. Offerte zonder enige korting geaccepteerd. Nadat ze waren opgehangen kwamen we erachter dat de trekstangen niet in de offerte waren opgenomen. Met een waarde van 4% van de totale order (van 2000 euro), kregen wij deze er achteraf niet gratis als service erbij. Helaas, wat ons betreft een gemiste kans voor een herhaal-bezoek aan deze winkel.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Van advies in de winkel tot eindresultaat thuis:wat een vakmensen!

Vriendelijke en ervaren adviseurs in de winkel en fantastische en snelle vakmensen voor het leggen van de pvc vloer en ophangen van de raamdecoratie. Heel blij met mijn opgeknapte 1e etage. We komen zeker terug voor de raamdecoratie beneden!

Doen wat je beloofd!

De eerste kennismaking verliep al uitstekend. Advies op maat en meedenken aan oplossingen. De aanleg kon plaatsvinden, terwijl we op vakantie zouden zijn. Dan had niemand er last van en konden alle medewerkers gewoon hun werk doen. De benedenetage was door ons leeg opgeleverd, waarna in een week tijd de vloerverwarming werd aangelegd en daarop een prachtige nieuwe PVC vloer. Ook onverwachte problemen met plinten en inloopmatten zijn netjes opgelost. Het geheel oogt netjes afgewerkt, we zijn dik tevreden!

Dik tevreden!

Bij woninginrichting aan huis geweest voor een pvc vloer met vloerverwarming. Goed advies gekregen en we kregen rustig de tijd om alles te bekijken. Na een tweede ronde twijfelden we toch over de kleur en mochten we zonder problemen nog een keer de stalen meenemen. Tijdens leggen werd er aan de afspraken gehouden. Er werd netjes en snel gewerkt. Alles is perfect en super strak gelegd. Er zat bij 1 plank een deuk in. Dit werd snel verholpen. Zodat we nu kunnen genieten van de prachtige vloer. Kortom echt tevreden en raad dit bedrijf zeker aan als je opzoek bent naar een vloer of vloerverwarming.

• Ervaring met: Vloeren

Goede adviezen van zeer vriendelijk personeel

Wij hebben erg goed advies gekregen bij het bestellen van onze pvc vloer voor beneden, vloerbedekking op de trap en zeil in de slaapkamers. Alles is perfect afgehandeld en gelet op detail (mooie uitsnede cv leidingen bv). Ook de afwerking een speciale schilder voor de plinten. Schitterende slaapkamer gordijnen geleverd en opgehangen. Wij kunnen en zullen dit bedrijf van harte aanbevelen!

Wauw!

Wat een heerlijk bedrijf. Persoonlijke aandacht en vakmanschap in 1 woord benoemen is lastig maar Uitmuntend is er een mooi woord voor. Vloerverwarming met prachtige visgraat vloer Texas oak laten leggen.. met oog voor details! Snoeren weggewerkt onder de vloer en in de plinten... ronduit super!

servicegericht en ontzettend netjes

Van begin tot einde van het proces goede service. Afspraken worden nagekomen. Absoluut aan te raden.

• Ervaring met: Vloeren

Fijne service en mooi resultaat

We hebben bij woninginrichting AanHuis in Huizen een PVC vloer, jaloezieën en gordijnen aangeschaft. Het hele proces, van oriënteren tot het ophangen van de gordijnen en leggen van de vloer, verliep heel gemakkelijk en prettig. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en er werd op een prettig manier meegedacht over de verschillende keuzes.

• Ervaring met: Vloeren

Goedemiddag Patricia, Bedankt voor het schrijven van de review. Erg fijn te vernemen dat jullie tevreden zijn! Veel plezier gewenst met jullie aankopen en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Ontzettend tevreden.

Echt perfect verlopen. In eerste instantie zijn ze langs gekomen om alles netjes op te meten. Daarna een volledige offerte gehad. Alle afspraken zijn netjes nagekomen, personeel erg vriendelijk en het resultaat ziet er fantastisch uit.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Geweldig product en uitstekende service

Ondanks Corona bij medewerkers en leveringsproblemen bij fabrikanten steeds uitstekende service en natuurlijk een geweldig product. Misschien niet altijd de voordeligste, maar wel de allerbeste zaak in Huizen.

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?